Vår filosofi
Vi er helt klar på hva vi ønsker å tilby våre pasienter. Rimelige priser, intensiv behandling og kvalitet i alt vi gjør.
Dentestetica har behandlet pasienter fra hele Europa, USA og Australia inkludert siden oppstarten i 2003. På våren 2012 sto vår helt nye klinikk klar for åpning og vårt nye senter er spesiallaget for å oppfylle våre tre hovedpilarer.
• Behandling av høyeste kvalitet
• Intensiv og tidsbesparende behandling
• Fornuftig pris
Helt siden oppstarten har fokuset vært rettet mot kvalitet. Vi tror ikke på å ta snarveier, eller finne nødløsninger. For å kunne gi best mulig og riktig behandling så er vi helt avhengig av tre ting: Dyktige tannleger, moderne utstyr og god kommunikasjon med våre pasienter.
Av våre fjorten tannleger har fire av våre leger doktorgrad innen sitt spesialfelt, ytterligere åtte har fullført eller er i ferd med å fullføre sin spesialist utdannelse (tre år utover den vanlige femårige utdannelsen). Alle våre leger oppfordres til å delta i kurs og konferanser både nasjonalt internasjonalt for å på den måten være oppdatert på det siste innen forskning og utvikling innen de forskjellige feltene innen odontologi.
Når pasienter kommer til oss fra utlandet så er vi fult oppmerksome på den ekstra belastningen dette medfører. Språk og kulturforskjeller sammen med angst for både tannlege og selve reisen kan gjøre en slik opplevelse til noe negativt. Vi tror på kommunikasjon med våre pasienter både i forkant av reisen, slik at man er best mulig forberedt på hva som venter, men også underveis, mens pasienten er i Krakow. Vi ønsker å sette våre reisende i sentrum og lytte på deres ønsker å preferanser. Vi vil derfor alltid gi den reisende så god informasjon som mulig i forkant av sin reise og når den reisende er på plass i Krakow så vil vi alltid legge frem alle alternativene som vi fra et medisinsk ståsted kan gå god for.
Vi er fullstendig klar over at ikke alle verken ønsker, eller er i stand til å velge det alternativet vi, fra et medisinsk faglig ståsted, vurderer som best. Det kan både være tidsbegrensinger, økonomiske begrensninger, eller andre faktorer som er av avgjørende når man velger hva slags resultat man ønsker å gå for. Det er derfor viktig at vi legger frem alle alternativene den reisende har for å komme frem til et godt og akseptabelt resultat og når pasienten har gjort sitt valg er det vår oppgave å kunne gi pasienten dette resultatet på en så behagelig og god måte som overhodet mulig.
Vi er også inneforstått med at det er ressurskrevende å reise til utlandet å være der i lengre perioder mens man er under behandling. VI har derfor gjort alt det vi kan for å øke vår fleksibilitet på klinikken og med våre leger og laboratorium slik at vi kan både behandle godt, men også hurtig, effektivt og kompromert på tid. Pasienter som i 2003 brukte åtte til ti dager på behandling, har vi i dag kortet ned til fire-fem dager før vi kan gi pasienten ett endelig resultat.
Med eget RTG senter, et nettverk av laboratorium, tannleger som jobber skift og en åpen klinikk tolv timer om dagen i seks dager i uken, så kan vi i dag tilby god og effektiv behandling.
Priser. Vi er åpen på at vi ikke er Krakows rimeligeste klinikk. Mange av de prosedyrene man får gjort ved vårt senter ligger både 10, 15 og kanskje også 25% over det enkelte andre sentre i byen kan tilby. Vi jobber med dette hver eneste dag og oppnår stadig bedre avtaler og derfor også bedre priser. Det vi imidlertid aldri vil gjøre er å fire på kvalitet eller på pasientopplevelsen. Hvis behandlingsplanen tilsier at vi er ferdig på fredagskveld så er vi ferdig på fredagskveld. Pasienten skal slippe å miste ett fly bare for at vi må stå i kø å vente på et laboraorium. Når våre produkter gir ti års garanti så betyr det at vi gir evigvarende garanti, og skulle det skje noe når du er hjemme i Norge så tar vi fult ansvar for vår behandling og følger opp med markedets beste garanti ordninger (les om de her). Når du kommer til oss så kommer du til mer en ên tannlege, du kommer til ett tannlegesenter som tar deg som reisende, som pasient og som menneske på alvor. Vi ønsker å gi deg best mulig resultat basert på dine preferanser å ønsker og det blir vi stadig flinkgere til ved hjelpe våre reisende, lytte til våre reisende og også behandle våre reisende på best mulig måte. Kvalitet avler kvalitet.